My Cute Friend (Kengkawan)

Saturday, February 28, 2015

Spa Sembunyi @ Cyberview Resort & Spa.. Anniversary part 2

Spa Sembunyi di Cyberview Resort & Spa

Ok meh sambung..

Kebetulan terkena ms tu Chinese New Year.. Nak check in awal pun xdpt k..
Nasib baik la i mmg ambk pakej spa for 2 hours n 30 min di Sembunyi Spa..
My husben just enjoy free facilities dlm tu sbb kitorg ambk pakej bilik + complimentary for spa..

Ape yg free dlm tu klu ambk pakej bilik + complimentary Spa ni?
-Jakuzi
-Sauna
-Gym
-Swimming pool

Sampai je Spa Sembunyi.. kitorg disambut dgn senyuman.. pastu kitorg diberi Tuala Basah n Air Ginger yg sejuk..sedap.. xpedas sgt..tp sampai tekak sejukkk je..

Ni aku kna isi form.. nak tau detail ada ape2 sakit ke x..n nyatakan massage korg nnt nak yg light ke..deep ke..aku pilih yg medium..HAHAHA..



Haa...ni la Spa Sembunyi tu..

Dara Pethak Treatment at Spa Sembunyi..
Harga RM350 + 21 for tax


K..pas isi form ladies kat reception td bawak aku g locker..tukar baju..
Dlm locker tu diorg sediakan :

Tuala
Panties pakai buang 2
kimono
kain pario untk berkemban
slipper

Oh ye..laki n pempuan diorg x campur k... kat locker laki diorg bg :

Tuala
boxer
kimono
slipper


Aha..aku snap pic dulu sblm dia massage badan aku..
Aku ingat nama aweq indon yg massage aku tu Putu..from Bali katanya.. kat dahi dia letak beras 3 ketul..


Si Putu ni sedap massage badan aku..dia guna oil apetah..wangi..bau bunga mawar minyak tu..
pas massage dlm sejam dia scrub badan aku..scrub dia color putih n wangi gak..
kna la tunggu dlm beberapa minit bg scrub tu meresap dklm badan aku..pastu Putu ni gosok2 lg badan aku..pastu ambik plak tuala basah gosok2 lagi..syok..macam tuan puteri i rasa..hhehehe

Lepas massage + scub badan aku ni la tempat utk aku mandi..seblah tilam massage tu je.. dlm 1 bilik..


Ha ni bilik Jakuzi..time ni xde org..aku nk berendam lam ni tp laki aku ckp... "syg..b da lapar..bila treatment syg nak hbs..b da jakuzi 45 minit da ni.." Adui..aku rendam kaki jela dlm ni..syok..


Sebelum g tukar baju n kua lunch..aku ambk pic bilik sauna ni..oo mmg panas..

No comments:

Post a Comment