My Cute Friend (Kengkawan)

Saturday, February 28, 2015

Candle Light Dinner di Bistro Cascata - Cyberview Resort & Spa

Candle Light Dinner di Bistro Cascata
RM300 per couple

Satu2nya yg korg book utk candle light dinner kat sini.. Bistro Cascata..
Operation Start from 11.00 pagi smpi 10 mlm je k..Ahad tutup.
Senang je aku call Bistro ni hari Jumaat.. n ckp nk book Candle Light Dinner.
Menu xboleh nak pilih diorg da tetapkan..so diorg pun g tau la aku ape menu nya n aku pun setuju.. 
Diorg akan emel menu n price n payment detail utk booking tu..
Disebabkan aku mmg stay kat situ aku xperlu bayar deposit..hehehhe

ptg tu sblm cekin bilik aku singgah jup Bistro ni..nak tgk kat mana diorg letak meja kitorg..
hehehe..ok aku ske..dkat sini xbyk table n menghadap swimming pool..diorg ckp nk kat lua ke?
Laki aku ckp xya.. bagus gak kat dlm ada aircond n xde la org nak lalu2 sbb klu kat lua tu meja dia seblah swimming pool.. harusla ada org jenjalan mlm n duduk kat kerusi yg ada dkt swimming pool tu..xsyok la kan..bek dok dalam..





Haa.. ni menu pertama.. 
Pan Fried Duck Foie Gras with Celery Chut and Berries Prune Sauce
Harga?? x sure..huhu.. tp daging dia saaaangatt lembut..kitorg suke

Second Menu :
Quail Consomme soup with Mushromm

Ni pulak main course utk ladies..
Cod Fish Medallion with Roasted Fava Bean Puree,
Spinach Garlic Aioli and Capers Lemon Butter Sauce
Ikan ni best sgt.. sos dia sedap.. yg calor hijau tu rasa dia unik n sedap..sbb i mmg ske garlic.. 
tp husben i xske spinach garlic tu..hahaha..kenyang sgt k..aku sampai xhabis bg laki aku mkn..


Ni pulak main course utk en hubby..
Veal Escalope Gratin with Cheese, Roasted Aborigine Mousse,
Cantaloupe Salsa and Pesto De Mare Dressing

Kalau uolz perasan dkat menu kitorg tu ada Passion Mango Sorbet..xde ok..
diganti dgn kek ni utk kami..

Mintak adik pelayan tolong ambik pic..ramah sungguh dia..akk abg nak tambah ape2 lagi? ok ke makan?
service mmg terbaik..


No comments:

Post a Comment